Lista

En "liten" lista jag snodde av Lollo.

Namn: Malin Beatrice Björklund
Piercingar: Naveln, funderar ständigt på att ta nått nytt dock.
Tatueringar: Ska skaffas i höst
Längd: 165 ? typ
Skostorlek: 39/40 .. storfot :(
Hårfärg: Mörkbrunt / Svart för tillfället, har igentligen ljusbrunt.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte för tillfället. Vill därimot flytta utomlands i framtiden.
Tänker du på självmord: Nej, inte alls.
Tycker andra att du är attraktiv: Smaken är olika, så vissa tycker det? haha.
Vilket shampoo använder du: Olika faktiskt, men hatar gliss! :D
Vilken parfym använder du: Syrrans Calvin Klein för tillfället ? ;/
Vad är du rädd för: Råttor & Hajar är mina största fobier skulle jag tro
Gillar du att tvätta: Gillar och gillar, jobbigt att springa upp & ner.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Vem gör inte det?

SENASTE...
Film du hyrde:
Jag och syrran hyrde Sid och Nancy härom veckan

Film du köpte: Öh, kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: "Sweetest ass in the world" hahah.

Låten du hade på hjärnan: " ... & ... är goda vänner men så olika"  tack vare Camilla ;p
Låten du laddade ner: Senaste låten jag lyssnade på skulle jag svara här
Personen du ringde: Ekorren
Tv program du tittade på: Spårlöst på fyran
Personen du tänkte på: Mattias


FAVORIT...
Mat:
Jag älskar mat, därför har jag svårt att välja.
Låt: Älskar även musik, därför kan jag inte välja här heller ;/
Sak att göra: Umgås, kolla fotboll, ha allmänt kul?
Sport: Fotboll föööfan!
Dryck: Coca cola, skulle säga att jag är lite beroende.
Kläder: Snyggt eller luffare, beroende på vad man orkar.
Film: Titanic, Fucking Åmål, Back to cold mountain m.m. ;O
Bil: Skulle vilja ha typ en cab, eller nått :)
ANTAL...
Gånger du varit kär:
Inget äkta skulle jag säga
Gånger ditt hjärta brustit: totally heartbroken? nää.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen jävla aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång kanske? har för mig det.
Ärr du har på kroppen: Ett på handleden, jag råkade få handen genom en glasruta en gång (hur konstigt det än kan låta).

SENASTE...
Bok du läste: Ego girl av Carolina Gynning
Personen du fick mail av: Facebook, nån skrev på min lilla vägg.
Personen du fick brev av: Vet ej
Personen du fick sms av: Ekorren skulle jag tro
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer faktiskt inte ihåg
Saken du köpte: Godis på konsum

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
 Slappat, ätit donken, umgåts med Lollo och så.
Var det kul: Helt ok asså :)
Hur tidigt stiger du upp: Jag har svårt att stiga upp tidigt, oftast mellan 10 & 12 typ.
Gillar du att slåss: Nej, kan typ inte ens
Vad ska du göra ikväll: Sova

Är du seriös: Kan vara både och haha.
Vad är du allergisk mot: Myggor misstänker jag
Var har du ont: I öronen, lyssnar på för mycket mp3 tror jag
Använder du hårspray: I princip varje dag, har en stor kärlek till hårspray.
Kan du stå på händer: Nej, det tror jag verkligen inte.
Favorit serie: Prison break, Heroes, Top model, freaks & geeks ... m.m. ;S

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Både!
Gillar du ketchup: Det funkar
Är du glad nu: Inte överlycklig, neutral.
Var du glad igår: Nej, det var jag inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Techno, rnb, hiphop .. you name it.
Stockholm är: Det enda stället jag bott på, ett ställe man inte kan annat än älska.
Göteborg är: Roligt & mobbat, tänker att det är som fucking åmål & ett sånt ställe måste man ju också älska.
Kan du sjunga: Inte bra, helt okej skulle jag säga
Mer värt än guld: Nära & kära.
Spaghetti eller makaroner: Smakar likadant väll
Ett land jag helst vill besöka: Portugal & England (men då mest för att kolla på Premier Luege)
Ska inte bli skoj: Måste plugga som en gris imorgon
Sparar till: Inget för tillfället
Väntar på: Sommaren! <3
Pålägg som gäller: Ost & tomat
Dagens dryck: Coca Cola Zero


Kommentarer
Postat av: Lollo

yeey listmani! diggar din uppfattning om Gbg! haha

2008-04-04 @ 02:57:31
URL: http://lolloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0