Min cpe tisdag

Hej gott folk! först var jag på NK WS i skolan idag dåra, sen drog jag till tyresö .. luffade allmänt, färgade håret (utväxten) och så. Har även varit jävligt trött idag måste jag nog påstå .. konstigt nog tycker jag att jag alltid är det, hur mycket eller lite jag än sover .. hur som helst så har jag på grund av detta vill jag säga, betett mig som ett cp :) t.e.x min lilla sång vid matbordet helt spontant ;
 "Iäääm a negro, Iääääm a negroooo, Iääm a fucking negro ... eehm, Iääm a albino! :O "
 osv osv..
"Man kan inte fatta hur Dr. Alban kan göra något som faktiskt är bra" - om Adam Tensta - My cool remixen med just Dr.Alban .. HAHAHA .

Angående hårfärgandet, ekorren är en bra frisör .. (blivande) ! men shit pommesfretos vad vild hon är! hahah, svart i hela ansiktet och på öronen var man .. vitlago? hm, hoppas det går bort om man skrubbar iaf ;p haha, och sen kallsuparna? no offense älsk! <3

I tyresö kör buss chafförerna tydligen när dom vill utan att följa dom utsatta tiderna .. hahah vilket ledde till en förfrusen liten molla ;p. Missade ju matchen också :O ni vet nog alla vilken jag pratar om? Man utd - Barca såklart .. måste kolla upp på nätet nu exakt hur denna var ^^.
Funderar på att gå och sova snart asså .. ska upp tidigt och bla, ska på "möte" på Frans S. (: weeeei.

För att totalt byta ämne känner jag att min blogg har blivit urtråkig? ;S typ för att jag är så pessimistisk? hahah .. funderar på att stänga ner skiten! haha .. får se.
pusshejs' på eeeeeeäder alla.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej inte stänga ner, älskar din blogg! :)

2008-04-30 @ 00:49:23
URL: http://lolloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0