Sis' till England & Ronaldo till Rom, wtf (?)

Tjenää, sis'  kom ju hem från Rom i Lördags och sen igår bestämmer hon sig för att dra till London på typ Mariah Carey signering ;S haha, hon är crazy :D. Mina ord till henne och M' var exakta "Ni måste lova att ta autograf av Ronaldo om ni ser honom traska omkring, & säg att jag älskar honom!" hahah, skämtåsido.
Efter detta och ha skrikit lite rule britannia så ser jag reklam; Roma - Man utd 20.30 tisdag ;D .. visst är det komiskt?
   I löve myself.



Appropå ingenting sa min moster något som många sagt innan .. juste; AMY WINEHOUSE  (: vet inte om man ska skratta eller gråta :D HAHA.

 image46
 Malin?                                                                  Amy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0