Skynda för i helvete

Har sovit som en stock asså, vet inte hur många missade samtal jag har på min mobil haha. Måste iaf skynda mig nu för ska ta 11.10 bussen till tyresö så jag slipper gå sista biten. Vi ska plugga, visst är vi bra.

byebye, nu ska jag till fjortisland.

 ----------------------------------------------------------------------------------

 
Jag tror jag aldrig ätit så mycket pannkakor som idag, kanske en årsförbrukning till och med :).
Och så lilla angelica när jag skulle hämta henne; "Malin, du har allt det senaste modet!" man ba aha hahah .
Appropå ingenting så va Mattias i Sthlm idag med skolan, dom skulle lukta på bakterier & sånt .. NV asså :S haha.

wellwell, nu ska jag se Top Model ;p sen blire lite mer plugg.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0