"Varför måste vi bo i fucking jävla kuk Åmål?"

Nää nu ska jag slänga mig i sängs & somna till fucking åmål skull jag tro. Underbar film; nostalgi, mobbad & komisk. Den är klassisk. Det enda som är irriterande är Rebecca Liljeberg som spelar Agnes,  otroligt dåliga skådespelar insats, enligt mig. Alexandra Dahlström som spelar Elin tycker jag därimot spelar jävla bra. Markus är jätte söt i sitt piss gula blonderade hår måste jag också säga :D haha, han spelar så blåst hahahha.



Roligaste att Mathias Rust som spelar Johan HULT , jobbade på hotellet på Mallis där pappa min jobbade 05, bara jag som reagera när han kom och skulle ha möte; " :O det är ju Johan Hult!" hahah .
 godnatt ppl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan att jag missade killen trots att jag stod bredvid, haha hur lyckas man?

2008-04-16 @ 07:32:08
URL: http://lolloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0