Hata regn!

Hejsan hoppsan, va dålig jag är på att uppdatera, men what the hell :) . Blondie fyllde 18 i torsdags, så de blev tårta, champange och sen bad i fontänen i kungsan hahah .. fötterna då alltså. Mattias kom upp till Sthlm nu i fredags, treeevlans! :) , vi har till mesta dels shoppat ihjäl oss, idag kom man hem med en svart puma wct, mjukisar och ett par hotpants. Ett jävla skit väder va det ju idag också, tror ingen missade det dock? förjävligt är det iaf. Befann mitt i spöregnet när jag skulle dra till tyresö, fyfan. Väl framme fick man höra om blondies krogkväll igår iaf hahah.
Aja, hemma nu iaf  :) ska se på filmen "ond aning" nu med Lollo, den e väldigt spännande måste jag säga, kanske inte för mig nu eftersom att jag redan har sett den hehe, men Lollo har ju iaf inte gjort det så ;) .


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Den var jättespännande :D

2008-08-06 @ 10:22:53
URL: http://lolloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0