Jag suger ibland :)

Halloj. Såå vad har hänt? jo sista två veckorna eller nått av sommarlovet bodde jag nästan i tyresö ;) haha eller nått. Men det gör ju jag iaf! så hahaha. Började skolan förra måndagen, fett tidigt! jämfört med andra skolor ju, KG börjar 27:e liksom :O haha menmen. Skolan och klassen är skön iaf :) men maten är skit. Läste på fotbollskanalen typ igår att ronaldos fot inte ska vara helt recovered försen i november ;O ;O ;O isf blir jag extremt ledsen :( för det betyder ju att han inte kommer till VM kvalet på Råsunda 11 okt .. menmen, kommer ju bli kul iaf men ändå liksom. Ska ju åka till London med klassen i 3an (?) då ska jag på premier luege iaf! måste fan, jag SKAAAAAAAAAA.
Min Ekorre fick sina frisör saker i skolan idag btw. :) så imorrn ska hon förmodligen klippa mig, wiiie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update 23:16 ;  Vill jag bara säga att jag blir bara förbannad på alla huligan jävlar och skit. Palla förstöra för världens bästa sport, nej tack . Menmen, nu ska jag somna till vänner eller nått :) pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0