lördags, gulligull.

Vi drog till nivå 22 .. igen :p men älskar fan det stället ;) hahah. Sen vidare till ICE och dansa arschleet av mig (!) träningsvärk för både min och sophies del, beroende på "get low,low, low" hela jävla tiden ;D hahah.
Tydligen hade jag en Lady Gaga klänning på mig också, hahah!

 

(klicka för att förstora)

Kvällen roligaste
  när suffe är helt speedad på musiken och hoppar ut från dansgovlet påväg till toan och ser inte att han har skurat golvet, åker pladask ner och håller i mig samtidigt HAHHAHAHA, såg så jävla roligt ut.

sen när K skulle berätta värsta historien hur han inte hade kommit in på en klubb tidigare samma kväll ..
"han sa att jag var både för ung och för full för att komma in! och jag stog där och tjaffsa i typ en kvart och ba   - du vet ju inte när jag är full och inte full! du känner ju inte mig, jag kanske ser ut så här!


hahahha bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0