PORTUGAL TILL KVARTEN!

PORTUGAL ÄR KLARA FÖR KVARTSFINAL!! :D  i och med segern mot Tjeckien med 3-1 & att Turkiet vann mot Schweiz, YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY.
Så ronaldo efter matchen; "Jag tillägnar målet till barnen"  :) så söt. Fan att killen bytt nummer till 7 i landslaget! haha, känner mig som en mupp med nr. # 17 på tröjan liksom höhö, aja. Förövrigt så överkonsumerade jag cola ordentligt till matchen måste jag säga haha, så det ska va!

& så får man höra att Scolari är klar för Chelsea ? fan asså :/ <3 .

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja suger det där med Scolari, men Portugal har tagit sig till kvarten iaf :)

2008-06-12 @ 02:04:56
URL: http://lolloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0