Uppdatering!

jag har varit lite seg på att uppdatera, detta för att jag började jobba i måndags och är helt enkelt för trött för att göra nångonting när jag kommer hem, är ju van med KGs "halvdagar" också. Hur som helst tycker jag att det går bättre på jobbet för varje dag som går :) så det e skönt!

Förra helgen va det ju Saras student! ;D det var treeeeevlans måste jag säga & hon var väldans glad förstås! :)
Tillåter mig själv att vara lite fjortis och psyco nu för jag måste bara berätta att det var as heta killar som tog studenten från samma skola som sara, från energi .. GOSH säger jag bara .. "Kungen", "Blåöga" & "Gråkavajen" .. rawr.
bjuder på lite bilder;

     

obs. jag vet att jag är störd x)

jao, Sverige - Ryssland idag .. najsnajs, blondie ville att jag skulle hänga med till kungsan och kolla, blir nog så! :) jag ska fixa mig vanligt, jävla skönt, med vanligt menar jag att inte se ut som en luffig dagisfröken vilket jag gör på jobbet hela dagarna ;).

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0