Cristiano Ronaldo slog rekord

Seg jag är (srry) .. men Ronaldo stog för båda målen i onsdags i matchen mot Bolton ^^ vilket innebär att han slog George Bests klubbrekord, som var 32 mål / säsong.

image37

Finns det något annat att säga än - raising star .. enligt mig är han redan världens bäste, enligt de flesta är han iaf en utav dom. Han är bara 23 och han har ju utvecklats otroligt mycket de senaste åren, & självklart är det more to come ... "THERE'S ONLY ONE RONALDO!"

Varje låt associeras till något för alla -
Fotboll, Ronaldo, EM 2004 - Sommaren jag fann kärleken till denna underbara jävla sport ;D



 Ge mig sommar, EM 2008, & framför allt 11 oktober .. Portugals landslag @ Råsunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0