tisdag

Dagens smink : Foundation, rouge, puder, mascara, kajal, ögonskugga (jag älskar smink)
Dagens finaste : En pöjke jag såg i gullmars (jag är sjuk)
Dagens mat : Pasta, mackor
Dagens tabbe : Fixade mig för länge (drag queen, enligt mattias HAHA)
Dagens måste : Flera saker, som jag struntat i (jag är en slarver)
Dagens bästa : "jag känner honom, det är Selinas kusin; Baboo" "men va?! Selina är ju inte neger :S" "NEJ, asså det är hennes kompis" (Ja, jag har cpe humor ;)
Dagens elakaste : När jag ville ta Lollos pengar till tomatpureé


Miss. Drag Queen

Lista tagen från: gemigenchans.blogg.se


Nu ska jag se en hyrfilm, ohyes'   försent igentligen? men vafan jag skiter åtminstone i en utav dom :).
Kisses&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0