trött efter att ha varit lite duktig, bara lite.

Plugget har gått sådär asså, men shit the same (: det får gå som det går imorrn.
Nu har jag slutat skriva anteckningar och skit, sitter här och lyssnar på Ian Van Dahl - I'll be waiting for you, grymt bra .. den brukar spelas på apollo ^^ haha. Vill passa på att säga förlåt Mattias! jag säger alltid att jag ska ringa upp och antingen är jag busy eller så sviker mitt minne hahah, dålig är vad jag är.

Kom på att jag missade Man utd - Lyon dåra .. jävla skit ;O tacka gudarna för fotbollskanalen.se iaf :) 1-0 blev det tydligen (målet av ronaldo),  ingen chock att dom vann direkt och är nu vidare till kvarten i champions luege ;D om jag orkade skulle jag vifta omkring med united halsduken till låten rule britannia eller nått .. men jag orkar inte haha, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0