världens bästa duo

Lördagen slutade i katastrof precis som i tisdags, fast lite värre :D. "Blondie" och jag måste vara världens bästa duo, vi lyckas alltid att misslyckas HAHA, dock lyckas vi alltid ha jävligt kul. Janoo är för rolig asså ^^ jobbigt när man inte jag sluta garva och det till slut känns som man inte kan andas, hahah.

Idag va sista dagen på lovet, liksom buuuhuu .. men har ändå bara workshop imorgon så det blir till att plugga som en gris hemma. Drar nog en sväng och köper hårfärg, eftersom att jag för tillfället är 100% brunett & 0% svartskalle. Juste, update på mitt misslyckade solarium besök: är inte ens brun .. bara på magen (: . Nu ska jag ta mig lite cola & kolla på andra avenyn skulle jag tro, mysmys.

Måste bara tillägga helt utan sammanhang att det verkar vara omöjligt att tröttna på låten Dj Mangoo - Eurodancer, så jävla bra.

tack & hej!

image14
sommaren 06 (?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0