It's freezing !

saaajk att man alltid ska frysa! ;( det va liksom 12:e maj idag (eller igår, kl. är efter 12 ju .. ) och ändå ska man frysa häcken av sig :D höhöö .. konstigt att det enda man kan tänka på är att man fanimej borde ha tagit på sig vinterjackan som en mupp, & att man måste inskaffa en gås eller en fjällräven till nästa år .. :) 

    

 förövrigt har dagen bestått av lekandes med irmis & sophiiii (: myspys, därimot inte när jag tappade bort mig själv! när dom råkat åka ifrån mig för att jag var så jädrans sakta :/ hahah, jag i ett nötskal! :) .
Senare drog man vidare till tyresö aka. fjortisland, helt okaj alltså.
blääää, vad trött jag är nu! ;p
<3

Kommentarer
Postat av: charming man

Vad ska du göra i sommar? :)

2008-05-13 @ 00:53:15
URL: http://charmingman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0