Jag ska förklara vad jag har emot Zlatan

Visst är har en duktig fotbollspelare, det måste han ju vara? har dock inte kollat på honom i Inter så kan inte uttala mig om hur han är där. I landslaget är han iaf inte helt underbar enligt mig, kan bero på att svenska laget i allmänhet är ganska dåligt? på grund utav att de flesta är i pensions åldern, eller nära gränsen. Och då kommer vi ju in på Lagerbäck, alla tycker att han är så bra för att han tar oss till mästerskapen och åker ut i kvarten varje gång? det måste ju finnas unga förmågor i landet som bör få en chans, eftersom att det är flera som köpts till stora klubbar utomlands. Hur som helst, tillbaka till Zlatan .. han verkar vara en sån diva :) det är just därför .. kolla bara på dessa citat;

"Jag har inte träffat henne än, men när jag gör det kommer jag att dejta henne." -  Zlatan Ibrahimovic om vem som är världens vackraste kvinna.

"Present... Vadå? Hon fick ju Zlatan." -  Zlatan Ibrahimovic svarar på frågan vad flickvännen fått i födelsedagspresent.

För det andra så prisar alla honom så högt, de ska man inte göra med folk som tänker stort om sig själva redan, eller?

  

       Missförstå mig inte nu bara -
  jag älskar ju såklart vårat lag trots detta! ;O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0