Lördag

Idag e jah hemma och luffar, då ser man såhär mysig ut!



 Har ju för övrigt inte tellat till er att jag, soph & irmis va i kungsan på fjoll rixfm i torsdags, vi ääägde ;O hahah mupp. Hursom helst var snyggingar som ola & mattias där, jag svimma. sen kom den bästa till slut dåra; JASON MRAZ! I'm yoooooooooooours, bästa låten! så jävla skön. Bjuder på lite bilder vi knäppte på bara oss dåra, men vi va ju snyggast där, så det va drf ;p.

  

(klicka på bilderna för att förstora)

För övrigt kan jag berätta att jag fått sommarjobb inom kommunen i 2 veckor :) kommer tjäna typ 6000, ganska najs måste jag säga. Det är på ett dagis typ tyvärr, jag som inte direkt gillar barn och dom som inte direkt gillar mig .. jag tycker mest synd om ungarna :) wellwell,

Nu ska jag ringa ett litet samtalpuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0