Min mage vill ha mat!

Herregud, kl. är halv 10 .. & jag har inte käkat middag, detta beror på att jag är ensam hemma ^^ hahah mobboffer jag vet, jag har bara inte pallat lagat något själv & vette fan vart alla är ;O hahah .

Tänkte tillägga hur min dag har sett ut .. lär gå fort :D gick på naturkunskap WS i skolan på eftermiddagen, sen kom blondinen hem till lilla mig och svulla ordentligt, vi ba käka och käka :) sen drog vi ut ett tag, najsnajs.

Hur som helst, som sagt sitter jag här nu och försmäktar utan mat ;( . Jag funderar på att anropa Irma, hon får komma hem till mig och laga mat och va bara gullig! :D hahah .. jag behöver ju bli lite ompysslad nu när det kommit ut att jag (Amy) varit otrogen med gitarristen .. snyft, hjääälp .. jag har faktiskt aldrig gjort något värre, amy är en ängel!  

PUSS.


.. psst, jag vet att jag är störd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhahaahhahah fett söööt, ASSÅ JAG GARVAR SOM FAN XDXDXD

2008-05-13 @ 21:49:00
Postat av: felicia

haha försmäktar..:) tänker bara på, är det inte pippi långstrum?, "utan vatten och bröd, försmäktar vi på denna ö" ? haha eller?

2008-05-17 @ 11:23:15
URL: http://majafelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0