Steeek på gott folk!

Ja nu har ju solen varit framme igen, visst är man tacksam, självfallet. Man blir t.o.m. nästan lite manisk (fler än jag?). Jag sprang ut på terrasen idag med sololjan i högsta hugg, som vanligt när man kommer in står man framför spegeln " - jääävlar, jag är fett brun!"  .. lite senare ser man fortfarande den ganska så stora skillnaden på hur vit man var innan, men man ser fortfarande blek ut! man e liksom brun om man jämför men inte i allmänhet, grrrrr. Hur som helst så ska jag åka tidigt till soph' imorrn och fortsätta jobba på detta problem ;p. 

Anyway, när jag och mattias sitter inne på ticnet och letar förbrillt efter en biljett till matchen så ringer min mob .. och det är en från södermalms stadsdelsförvaltning! :O som säger att jag missat informations mötet om jobbet, "va?! jag trodde det var på torsdag?" är vad jag får fram, shiit asså ;/ jag och mitt guldfisk minne! menmen :) det e lungt nu iaf.

Förövrigt såg jag reklam på television idag att EM studion kommer vara placerad mitt i kungsan! :D och att alla matcher från och med 10 juni kommer att sändas där på storbildsskärm, najsigt värre liksom! vill bara säga en sak;  "ta fram patrioten i dig!" hahah ;D

image100

om ni någonstans tyckte att detta inlägg var jävligt underhållande och trevligt så ska ni tacka världens sötaste och gulligaste Nina för det! ;) det var nämligen hon som tjatade på mig att jag skulle skriva! haha gulle <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0