Sverige fuckar upp

Självklart, om man vill sitta i någon av Portugal sektionerna, eller klacken så får man boka genom Portugals fotbollsförbund .. & jag kan portugisiska? nej. Hur som helst fick jag biljetter så jag sitter breeeevid portugisernas sektion på södra nedre .. kom på efteråt att jag kommer sitta bakom målet (?) yes indeed. Lär ju se Ronaldo genom nätet när han gör mål iaf? HAHHAHA; shit asså.

update: sitter över målet! inte bakom, brevid värsta portugal familjen (; .. 11 oktober, gosh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) De e så att jag också ska gå på den här Sverige - Portugal matchen i Oktober. Ville så gärna veta var portugisernas sektion skulle vara, men fick aldrig reda på det, och så läste ja din blogg efter att ja hade beställt biljetterna :/ men är du säker på att portugisernas sektion kommer vara på söder? och hur ska man då få tag i biljetterna genom portugals fotbollsförbund?
Take care :)

2008-05-10 @ 13:18:35
Postat av: Malin

svar: Om du går in på ticnet och kollar på bilden med de olika färgerna utsatta för vilka priser som gäller, så är det de delarna som är vita (som alltså inte går att boka genom ticnet) portugals sektioner eller hur man säger. Jag vet inte faktiskt hur man kan få tag i biljetter genom portugisiska fotbollsförbundet, det visste inte hon jag pratade med på ticent heller. Jag gav helt enkelt upp och beställde biljetter på sektionen precis brevid deras .. :). Men du kan ju försöka få tag på fotbolls förbundet, om man kan portugisiska eller spanska ska det väll inte vara omöjligt? försök hitta deras hemsida kanske till att börja med? jag var där och det fanns email adresser, kommer inte ihåg vad hemsidan hette, men sök! :)

2008-05-10 @ 16:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0