Tjo abo

Irma och jau luffade i värmdö gymnasium idag dåra , hahah asså i hennes och blondiiiiies skola .. ;O. Käka gratis chips &  pepsi ; "Om Cola är gucci, så är pepsi en kopia liksom"  hahhaha, irma söt.
Koppla in min musik som sedan fick dunka över hela skolgården .. eller ööh iaf så högt som gick. De flesta diggade min underbara musik, förutom en kille som kom fram efter ca. 1 timmes spelande av den ; "Ska inte ni gå in snart?!" HAHAHHAHAH, liksom neeeeeeeeeeej :D.  Jag säger bara PAKITO! "heeeeeeey hååååå"

Later on drog jag och miss ekorre till tyresö .. jag håller verkligen på att bli döv måste jag säga, när vi skynda oss till bussen säger ekorren "skyyynda!" eller nått sånt och jag stannar upp för jag hör "VÄNTA! mina kalonger åker ner" hahhahaha, ofta (; .

Hur som helst så är Irma och jag förälskade i dessa skor, har visat dom förut med de förtjänas att visas igen. Irma tycker btw. att vi ska spöa hon som har dom och ta en varsin :) vi gör så hööööhö.

image23 
don't you love them?


Imorrn är det fredag och helg dåra! så jävla najs, har inga lektioner imorrn heller. Men lär bli lite springade till medis till bibblan också plugg hemma. naaaaaaaaaajs, eller? inte men :D.

.. appråpå ingenting sov jag 5 timmar igår & är sjukt trött! så ska gå och sussa nu :)
godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0