Det blir aldrig som man tänkt sig (;

Helgen blev inte precis som planerat men braaooo iaf!
I fredags kom vi lite sent till villan = fet jävla kö, och det var fullt hahah, "when people get out, you get in" amen tjena!
Så Jag, Lollo & Sandra drog vidare till Fellows, najs najs.

I Lördags ville Suffe först till Fellows, vilket jag gick med på. Men vi bestämde oss sedan att dra till Huset ist, men icke sa nicke, vi kom försent för att komma in gratis så vi pallade inte. Så drog till fridhemsplan till BLÅ, mobbat enligt alla, jag vet ;D men jag förstår inte riktigt varför, va helt okej faktiskt. Lite jobbigt när vi blev stalkade av några tomtar bara, men lite träning fick man ju då iaf,  garv garv garv.  Kul också att dom inte ville släppa in mig först eftersom att dom inte trodde att det var jag på legget HAHAHA, "hallå, jag var 13 på det där kortet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0