nu jeeeavlar

Huset ikväll, med syster min :) aldrig vart där, men ska tydligen vara bra?
förövrigt så skriker min outfit punk; 
svarta leggins, svart långt linne med svart vit "band "tryck, brett nitarmband, silvriga triangel bamboo   ;D


hoppas ni får en trevlig fredags kväll folks! :) i know i will!
PUSS




Blev icke som tänkt ( som vanligt dåra? haha ). Fredag - ICE ( där vi träffa Jesper och hans grabbar! :) .  sen drog jag & Lollo vidare till After i gamla stan ett tag. Lördag - Blå *host*  typ sista ggn jag går dit. drägghak med jävligt otrevlig personal :). menmen, träffade ngra riktigt sköna norrlänningar iaf haha.

 på ICE (?).  alltid, jag är en jävla fjolla.
 ICE ..
 på After.

(klicka för att förstora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0