14 april

Kom nyss hem från skolan, lite surt sådär att lovet är slut,  vilket leder till att humöret inte är riktigt på topp.
Tur att det var varmt sista dagen igår iaf ;D drog ut i solen med soph' , promenerade, och åt sorbet  (ME LOVE).
 Btw. hade ju jag planerat att vara hemma i helgen, men icke, har inte röjjt med soph' på typ 2 månader och hon är taggad uta helvete .. hehe, får se vad som händer.



Syster min kommer hem idag iaf! tror jag .. noll koll på tidsskillnaderna och mitt minne sviker haha, hon har ju varit i N.Y.  sen i tisdags så ska bli jätte kul att se kort och se vad hon har köpt och så hihi.

appropå ingenting, eller jo föresten appropå att det är några byggarbetare som jobbar påvägen till Frans HAHAH,

vad är det med arbetsbrallor? gaaaaaah, så hett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0