Mammas pojkar!

Kärring som man är har jag följt mammas pojkar lite maniskt, såna serier är så grovt roliga! Finalen va ju igår och jag anser att både Bobby och Tim va helt ute och cyklade? va fan, speciellt Bobby.

Christian valde ju Victoria - stureplans fjollan nr 1 , hoppades inte på det direkt menmen, Tim valde Moa! varför? haha .. aja och så Bobby som valde stureplans fjollan nr 2, framför JANE?! det verkade som att de hade värsta connecten igenom hela resan ... alla grät, Bobbys mami grät till och med och när hon viskade i hennes öra "jag tycker om dig, Jane" då brast det lite för mig med ... hahah shit va patetisk man är ;D. Bör tilläggas att det inte blev något mellan Bobby och fjollan, inte heller mellan Tim och Moa.




vad tycker ni om killar som är "mammas pojkar" in real life? jag kan tycka att det är lite gulligt till en viss del, men är det för mycket så .. i can't take it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0