Morr på denna helg.

fredag - Rullade ut med två mål, 1. fucka ur, 2. bojkotta morgondagens alla hjärtans dag. helt okej kväll, men ingen höjdare kanske. Hann inte till ICE så hamnade på After där vi satt och snacka med några galna finnar varav en utav dom fyllde år.

lördag - Hemma och chillade bara, var arg på allt och alla, hela världen. Är fortfarande osams med en viss person.

todaaaaaaaaaay;  hitills har jag spelat noice på högsta volym i vardagsrummet, tills folk började klaga, då blev de noice på högsta volym på mobilen ist, så jag kan lyssna för mig själv  :) . Kom på igår kväll att jag inte gör något som helst som jag tycker är riktigt roligt, jag menar igentligen är det ju för att man aldrig har tid. Det är ju bara skolan och skit i veckorna och sen blire helg och då blir det att man drar ut. Därför satte jag in en annons på korpen idag hahah :D ingen kommer vilja ha mig men va fan man får väll leka optimist! jag ska bli fotbollsproffs nu ;).
wellwell, ska dra ut och ta lite luft, rulla till medis, skanstull eller nått, yeye.

på återseende, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0