Cristiano Ronaldo # 9!



 Ikväll kl. 21.00 presenteras Cristiano Ronaldo i Real Madrid, i Santiago Bernabeu! och tröjnummer #9 är hans.

Helt ärligt, så trodde jag inte på Ronaldo's transfer försen det kom från någon säker källa, t.e.x. på Real Madrids officiella. Det, just eftersom det har varit så mycket rykten om en transfer till Real en lång tid nu, medans Cristiano har förnekat och sagt att han vill stanna i United. Trots att han alltid har sagt att det vore en dröm att spela i Real .. och nu har den slagit in.

Jag anser att United är det bästa laget i England, inget snack om saken, men han har ändå spelat där sedan han var 18 år, han har vunnit titlarna flera gånger om. Idag är han 24 år, och jag tror att han är sugen på nya utmaningar i sin karriär! härligt det, och jag tror att Real Madrid är ett perfekt lag att göra detta.



updates will follow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0