@ Estocolmo, Suecia.

3 veckor på Mallorca, kändes som ett halvår när man kom hem, haha tog typ 3 dagar för mig att fatta att jag ens var i Sverige. Har tyvärr inga bilder just nu att delge, om några dagar får jag nååågra få bilder från polencia. Detta beror på sista onsdagen - Magaluf ;D haha .. där vi blev bestulna på mina sista euro, kameran & våra pass! Svenska konsulatet nästa! och vi kom hem iaf :) höhö.

Har iaf haft det as roligt,
Palma - Festival Park (Es caülls) - Sencelles - Polencia - Inca - Magaluf.
.. är bl.a. de ställen där jag har befunnit mig.

jag sammanfattar mig med några konstateranden;

1. Spaniens nattliv gör Sveriges pinsamt (kanske obvious?)
2. Tito's är en jävligt bra klubb i Palma!
3. I Magaluf är folk galna (;
4. Det är inte så svårt att ta över i en pub i Inca, mohaha.
5. Spanjorer har stora svårigheter att säga mitt namn, det värsta jag fick höra var väll "Marwin" ;O
6. I Spanien har folk i allmänhet inte mycket respekt för djur.
7. Jag har träffat min tvilling! åsnan i sencelles :)
8. Ungdommarna i många byar är lite konstiga, kanske för att de alltid är pårökta?
9. Att röka på är något helt accepterat, tyvärr.
10. Santa Maria har typ världens godaste glass.
11. & Cristian från Valencia är as snäll. (han skjussade hem oss när vi blivit bestulna) :p.



'one, two, three, four .. uno, dos, tres, cuatro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0