Helg .. eller asså va, nu?

haha, fyfan fullt ös. va på hemmafest både i onsdags och i går, men vafan det är ju sommarlov så  (: förutom att jag är jävligt slut idag så är det najs. I onsdags åkte jag och sophie till huddinge, träffa på massa folk man inte sett på länge så det var as kul! mindre kul att många drog tidigt eftersom att det tydligen inte gick några nattbussar, menmen ..vi gick dock inte och la oss, utan lekte städtanter hela morgonen; diskade, städade och lagade pommes! :D. Kom hem typ vid kl. 12 på morgonen, duschade och slockna i soffan i 3 timmar.

Vaknade av att ola smsa och fråga om jag skulle komma på fest hemma hos honom, tvekade först för att jag va så trött men senare blev det att vi drog dit iaf. najsnajs!  pallade inte sova kvar och åka hem sen idag, så drog hem typ till 9, vaknade nyss med värsta paniken! solen skiner och kl. är halv 3 liksom GAAAAAH, värsta jag vet är att sova bort dagar, får panik. Jaja, nu ska jag  hursomhelst slänga på mig nått och åka till new yorker i nacka forum.

pusshejs'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0