Wednesday.

Idag har jag uträttat rätt mycket faktiskt, känns skönt. Först förtids röstade jag på bibloteket (viktiga grejer!) , eftersom att jag inte är hemma på valdagen. Sen stressade jag iväg till ringen och slutligen till city. Sista dagen att göra inköp inför Spanien idag, eftersom att vi åker till Brevens imorrn, för Mattias student. Alltså har jag varit som en yr höna idag hahah, men
kom iaf tillslut hem med detta;



Gul / vit randig bikini (bandeu) - 99 kr / del H&M
Bronze puder + puder borste - 79 kr Pashion cosmetics
Depend neonrosa nagellack - 25 kr Kicks

härligheter! nu ska jag ta en dusch, plugga och sen se Revolutionaty Road med Leonardo Dicaprio & Kate Winslet!


pusshejs'




Kommentarer
Postat av: Lollo

Du valde verkligen en jättein bikini, en riktig karamel eller vad vi nu kallade den :P

2009-06-04 @ 01:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0