den rätte för rosing

Ska sätta mig framför tvn, kasta i mig lite godis och kolla på den rätte för rosing. Irriterar mig dock som fan på att Hugo är endast 19 bast .. och Linda 36 (?) det är ju fan peddo varning, speciellt när hon har en dotter som är typ 14 .. nää uscha och sen är han ju snygg enligt min smak, vilket gör mig ännu mer arg, cpe :) .

Någon mer än jag som kollar varje avsnitt av Big Brother 2003 reprisen på tv400? man märker vid ett flertal ggr att hon hade väldigt låg självkänsla och därför ständigt sökte bekräftelse, t.ex. att hon kastade sig på alla när hon var onykter,
och sa saker som "e jag snyggast?" "du tycker jag är ful och äcklig!" osv.
Tänkte hur som helst komma till min huvudpoäng nu; Linda såg mycket bättre ut 2003! med det menar jag inte läskig.


 2003

 
2008


Kommentarer
Postat av: takonsekvens

"du tycker jag är ful och äcklig!"

haha, JA LINDA!

2009-04-15 @ 19:20:57
URL: http://takonsekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0