freeeedag

jahapp, då va det helg :D, mycket plugg för min del dock, 3 prov och 1 läxförhör nästa vecka! gaaaaaaah. Trots detta har jag planer inför helgen, alltså lär den bli hektisk .. :p
På lördag har mi familia blivit bjudna på middag, så det blir det då.
Hade inte planerat att gå ut i helgen, eftersom att jag är rätt trött på det .. relativit samma sak varje gång, i alla fall för det mesta, men min lilla fru är taggad till hundra (?) haha så har typ lovat att jag ska hänga på. Huset, Infinity? eller vart ska man dra .. ingen aning fiiiiiiifan .

Förövrigt så vann ju Manchester United 2-0 mot Inter i onsdags! :D bevis på att vi är bättre *piiiiiiiiiip*  (; 
2-0 målet gjordes ju av Ronaldo också, kan inte bli bättre!

Såhär ser jag ut idag, slappt haha palla fan inte ens sminka klart mig, lite därav att min älskade keps åkte på.



muhahaha.

Nu ska jag plugga Affärsjuridik och Italienska  :) radion på och fram med böckerna!

P.S. Min mobil var med om en olycka häromdagen och fick en spricka i glaset :( , det lär väll inte gå på gå garantin? ska hur som helst lämna in den för undersökning inom en snar framtid, om inte annat kolla va det kostar att byta glaset .. någon som vet?


PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0