Portugal - Sverige, det var bara pinsamt Lagerbäck.

Matchen igår gjorde mig bara förbannad, fyfan. Portugal hade hur många chanser som helst under hela matchen, varför satte dom inget mål då? Jo, eftersom att Sverige spelar endast defensivt, 3 man på Ronaldo så fort han har bollen, 10 pers som är nere och försvarar och Henke som står och trycker själv på mittlinjen - när kommentatorerna tryckte fram det faktumet så kunde jag inget annat än att garva.

Sen skriver pressen idag att det var bra spelat igår,  och bla bla bla, herregud? det där kan inte kallas att spela ens, det kallar jag att kötta ner hela jävla spelet.  Sen att Ronaldo sa efter matchen att han inte va nöjd med matchen och att Sverige bara spelade defensivt utan att skapa något (vilket bara va sanningen) kallades det för "Ronaldos attack" , och sen att Cristiano var "dryg" nog att inte byta tröja med Adam Johansson, big deal? jag förstår honom.

All cred till Henke Larsson och Andreas Isaksson för deras karriärer.
Men igår skämdes jag över svensk fotboll - jag ville inte se, jag kände att jag inte ens vill se det svenska landslaget i VM 2010, jag vill helt enkelt inte.

BORT MED LAGERBÄCK!  
tack för mig



Kommentarer
Postat av: Lollo

Du borde skicka in denna text till aftonbladet tycker jag!

2009-03-29 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0