ny design

ny design by .. mig själv :D va tycks? den förra hade ändå hängt kvar rätt länge, och va lite trött på den :p däremot är jag inget proffs inom detta område, så det tog mig ca. 3 timmar. 

kom nyss hem från sickla, nu ska jau fortsätta städa mitt rum! har vart och handlat disktrasor så man kan torka, wiiie .. udda som jag är älskar jag disktrasor, tvättsvampar och alla möjliga sorters rengöringsmedel (för de luktar så jävla gott) .. inte för att jag brukar lukta, icke brao!

 


Ikväll tror jag att det blir konsert på gula villan (universitets grej) och sen förmodligen infinity eller huset, återkommer kanske med bilder imorrn!
på återseende mina vänner 
(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0