rastlös men med ett dött batteri, duracell? ohno.


ohåjaja, känner mig så trött, inte för att jag ansträngt mig något utöver det vanliga, icke .. dom senaste dagarna har till och med mina ben svikit mig påvägen till skolan och hem ;O illa asså.

Hur som helst, Lollo bokade kryssningen som hon, jag & Mattias ska dra på 7 april :) najsnajs! Galaxy dåra, tyvärr va hytterna som är med "eventuell störning från discoteket" uppbokade, som att man sitter i hytten och degar liksom! hahah. Aja, ska iaf bli fett kul.

 

The voice club @ Café Opera imorrn också, får se om man kommer in bara .. är ju inte med på listan utan " + personen" .. let's hope! najsnajs.

Slänger in en grym låt som jag sjunger som en dåre till varje gång den spelas;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0