thank god it's friday' ?




Sitter här med B.U.S. , dumhuvud som jag är, kommer aldrig hinna möta negern halv 1 nere vid bussen? haha, till råga på det sätter jag mig och skriver i bloggen? :D jadu ..

Ska iaf dra in till stan ett tag, sophie ska köpa foundation och mascara typ .. och med dra menar jag GÅ , eftersom att mitt busskort har gått ut, buhu .. men bra med motion iaf :)  hoppas att det inte börjar regna bara !
jaja, ikväll blir det nog utgång? är typ inte taggad nånstans, nästan pank är man också, och det finns fan inga ställen att gå på om man är 18?! bara en massa dräggställen .. öööööh.


Menmen, måste slänga på mig lite kläder nu! och lyssna på denna låt på repeat! hehe.



 tjilivippen!




Chaplin's igår, rätt segt, men helt okej, största minuset var att djn mixade sönder alla låtar (förutom africanism - lift your leg up) på hela kvällen, när det gick så långt att han mördade "no stress" blev det bara för mycket  ;O haha, nää fyfan är trött på stockholms klubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0