Onsdag.

Jag har noll energi nu för tiden, försov mig och hittade inte min tandborste imorse, menmen ...  ska sminka mig lite nu, fortsätta leta efter min tandborste och dra till nacka forum :) weeeeeeeeei, bästa'.

Barca "manglade" ju tydligen Inter igår, fan .. kärlek till Quaresma, Figo & Mourinho (som är så jävla skön!) hahah.

Enligt fotbollskanalen så kanske Ronaldo kommer tillbaka från sin skada och spelar redan ikväll i CH, hoppas att dom inte kastar ut honom för tidigt bara, El Clasico i helgen ju! Hoppas att Real Madrid dödar på söndag, och att Zlatan kan spela - bara för att jag som ni kanske vet stör mig så otroligt mycket på honom, så är det bara ännu roligare om han spelar, om han misslyckas det vill säga ;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0