Back to basics.

Har levt utan struktur nu ett tag, vilket blir jobbigt i längden. Idag lider detta däremot mot ett slut då jag börjar komvux idag, har kommit in på kurserna Italienska 1 och Webbdesign nu på hösten :) känns kul, men lite nervöst, folk säger ju att det är svårt att läsa på komvux iiiih.
Förövrigt har jag skaffat en ny arnold gjord utav kanekole, europa fibrer haaaaala. Däremot när jag färgade håret svart i onsdags fick jag en allergisk reaktion .. så knaprar piller mot det nu, framöver blir det till att färga håret med henna, gaaaah nickelallergiker och nu detta? what to do, (: .

I'll get back to you ..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Henna är bra för hårkvaliten också :) så det kommer nog bara bli bra!

2010-10-11 @ 20:04:21
URL: http://lovisabjorklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeeej Malin,

Det är jag, Hanna, Remember? ^^

Hur mår du då?



Pöss & Kraam

2010-10-12 @ 19:23:30
URL: http://stylebyhs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0