I'm in love with ... tattoos!

Tatuerade ju mig i februari, innan var jag fast besluten att jag skulle vara nöjd med en. Efter kom det vanliga syndromet? Vill ha en till, dock bara en, men får se. Jag kan tycka att det är skit snyggt på killar med mycket / stora tatueringar, men jag vill kunna visa och dölja eftersom att det kanske inte alltid passar sig.

Brukar titta på Miami ink på TLC, dom snubbarna är ju så grymma. Tycker att det är jätte intressant att höra folks historia bakom deras tatuerigar och se när konsten skapas. För det är precis vad det är, en farsinerande form utav konst.


Kommentarer
Postat av: I.s

Jag var före Rihanna, ska jag igen?

Det är frågan. ;)



Jag var före Rihanna, ska jag igen?

Det är frågan. ;)



Jag var före Rihanna, ska jag igen?

Det är frågan. ;)



Jag var före Rihanna, ska jag igen?

Det är frågan. ;)

2011-08-17 @ 21:00:34
URL: http://itchys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0