Lördag på gröna lund.

Gårdagens kväll spenderades på gröna lund med Soph & Annelie! :D träffade Dick och Camp där sen också :). Alla vi tre var som fnittrande småbarn redan när vi kom in, eftersom att jag var där senast när jag var 10 år, Sophie 13 och Annelie inte åkt många karuseller på grönan. Ouuff, så kul vi hade det! riktigt najs :) åkte bl.a. extrem, uppskjutet, popexpressen ... tilt! omg, va rädd jag var på den! eftersom att jag är höjdrädd fick jag typ panikattack längst upp och började gallskrika på Sophie hahaha. Är stolt över mig själv! :)

Efter grönan rullade jag och Sophie vidare till Ento' där vi dansa loss till 90-tals klassiker och satt på ute loungen. Riktigt najs kväll dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0