Måndag?

Vart utgång i helgen, jag och brudarna var taggade till max när vi begav oss ut i lördags. Blev våra älskade standard ställen, treevlans. Drog till med lakritsshots och rosa pantern, sen satt jag och knapra ipren redan runt 12, halv 1? skevt, ja. Mina batterier dog runt 4, men var en bra kväll trots allt. Bra avslutning med lite mat och så, hihi.

Vaknade idag och trodde att det var söndag och undrade varför sophie ringde så tidigt, haha helt väck är man alltså. Nu ska jag iaf bege mig in till stan med syrran och kolla på kläder :).



gammal bild haha, full och glad.

Kommentarer
Postat av: BZ

Söt-Mollan! :)

2012-02-10 @ 22:42:35
URL: http://lovisabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0