4 jan.

Igår kväll drog jag och Lollo iväg till medis lite spontant för att gå på bio! Blev "Simon och ekarna" med Bill Skarsgård i huvudrollen. Visste bara vagt vad filmen handlade om .. den började rätt bra faktiskt men fallerade nånstans i mitten då allt bara blev konstigare och konstigare, hehe. Alltid mysigt att gå på bio dock! :)

Är ju "ledig" fortf. så har chillat hemma hela dagen, och tittat på norska paradise hotel, kempe göy hah. Och snart kommer Sophie hit och myser med mig! :D


kastar in en cover på en grym låt ..



 puss!


Kommentarer
Postat av: Chili

Erat mys i köket alltså. Haha, trodde jag skulle garva på mig av den där sms-konversationen... hahaha!

2012-01-05 @ 19:52:43
URL: http://lovisabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0